Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37428
Назва: Основні шляхи педагогічно-краєзнавчої роботи в системі підготовки майбутніх учителів
Автори: Матіяш, Валентина Василівна
Бібліографічний опис: Матіяш В. Основні шляхи педагогічно-краєзнавчої роботи в системі підготовки майбутніх учителів // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19 вересня 2025 р.). Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2025. Вип. 110. С. 19-21
Дата публікації: 19-вер-2025
Видавництво: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Ключові слова: педагогічне краєзнавство
педагогічно-краєзнавча підготовка
міжпредметні зв'язки
спецкурс
pedagogical local history
pedagogical-local history training
interdisciplinary connections
special course
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливості педагогічного краєзнавства у підготовці майбутніх учителів. Акцентується увага на основних напрямах та шляхах цієї підготовки.
The article examines the possibilities of pedagogical local history in the training of future teachers. The main directions and ways of this training are emphasized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37428
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matijash_pedagogical_local_history.pdf566,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.