Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37428| Назва: | Основні шляхи педагогічно-краєзнавчої роботи в системі підготовки майбутніх учителів |
| Автори: | Матіяш, Валентина Василівна |
| Бібліографічний опис: | Матіяш В. Основні шляхи педагогічно-краєзнавчої роботи в системі підготовки майбутніх учителів // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (19 вересня 2025 р.). Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2025. Вип. 110. С. 19-21 |
| Дата публікації: | 19-вер-2025 |
| Видавництво: | Університет Григорія Сковороди в Переяславі |
| Ключові слова: | педагогічне краєзнавство педагогічно-краєзнавча підготовка міжпредметні зв'язки спецкурс pedagogical local history pedagogical-local history training interdisciplinary connections special course |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються можливості педагогічного краєзнавства у підготовці майбутніх учителів. Акцентується увага на основних напрямах та шляхах цієї підготовки. The article examines the possibilities of pedagogical local history in the training of future teachers. The main directions and ways of this training are emphasized. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37428 |
| Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Matijash_pedagogical_local_history.pdf | 566,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.