Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37462
Title: Методи наукового пізнання як складова природничої освіти школярів
Authors: Степанюк, Алла Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Степанюк А. В. Методи наукового пізнання як складова природничої освіти школярів // Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції (27–28 березня 2025 р., м. Харків). Харків, 2025. С. 250-255. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.15814851
Issue Date: 27-Mar-2025
Keywords: методи наукового пізнання
школярі
критерії
принципи
methods of scientific cognition
schoolchildren
criteria
principles
Abstract: Висвітлюється проблема наукового обґрунтування доцільності озброєння школярів загальними методами наукового пізнання. Встановлені їх функції в освітньому процесі, принципи конструювання цілісності знань школярів про методи наукового пізнання. Виокремлені елементи інформації про кожний метод наукового пізнання, з якими доцільно ознайомлювати школярів. Обґрунтовано послідовність їх опанування в процесі вивчення навчальних предметів природничої галузі.
The problem of scientific substantiation of the expediency of equipping schoolchildren with general methods of scientific knowledge is highlighted. Their functions in the educational process, principles of constructing the integrity of students’ knowledge about the methods of scientific cognition are established. The elements of information about each method of scientific cognition, which should be introduced to students, are highlighted. The sequence of their mastering in the process of studying natural science subjects is substantiated.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37462
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepaniuk_Metodolog.pdf1,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.