Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/377
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШереметьєва, Юлія Олексіївна-
dc.date.accessioned2011-10-11T10:19:57Z-
dc.date.available2011-10-11T10:19:57Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationШереметьєва, Ю. А. Загально-теоретичні аспекти проблеми змісту професійної освіти / Ю. А. Шереметьєва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 21-28.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/377-
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи до визначення поняття «зміст освіти». Уточнено мету сучасної професійної освіти, що зумовлена новими соціальними вимогами. Проаналізовано рівні і фактори, які враховуються при визначенні змісту професійної освіти, а також підходи до формування змісту освіти в контексті когнітивної діяльнісної та особистісно-орієнтованої освітніх парадигм. Виявлено недоліки сучасної інженерно-педагогічної освіти та визначено шляхи їх усунення.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрены различные подходы к определению понятия «содержание образования». Уточнена цель современного профессионального образования, обусловленная новыми социальными требованиями. Проанализированы уровни и факторы, которые учитываются при определении содержания профессионального образования, а также подходы к формированию содержания образования в контексте когнитивной, деятельностной и личностно-ориентированной образовательных парадигм. Выявлены недостатки современного инженерно-педагогического образования и определены пути их устранения.en_US
dc.description.abstractThe various approaches to the definition of «educational contents» has been considered in the article. The purpose of contemporary professional education, that is stipulated due to new social demands, has been specified. The levels and factors that are taken into account in determining the contents of vocational education, as well as approaches to creating educational contents in the context of cognitive activity and person-oriented educational paradigms have been analized. The defects of modern engineering and teacher education and identify have been identified and the ways to of their removing have been determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectзміст освітиen_US
dc.subjectпарадигми освітиen_US
dc.subjectдетермінанти змісту освітиen_US
dc.titleЗагально-теоретичні аспекти проблеми змісту професійної освітиen_US
dc.title.alternativeОбщетеоретические аспекты проблемы содержания профессионального образованияen_US
dc.title.alternativeGeneral theoretic aspects of problem of contents of vocational educationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Scheremeteva.pdf145,5 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.