Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/379
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетренко, Лариса Михайлівна-
dc.date.accessioned2011-10-11T10:40:45Z-
dc.date.available2011-10-11T10:40:45Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationПетренко, Л. М. Аналіз інформації в проектуванні розвитку професійно-технічного навчального закладу / Л. М. Петренко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 35-41.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/379-
dc.description.abstractУ статті висвітлені результати дослідження сутності аналізу соціальної інформації в контексті проектування розвитку професійно-технічного навчального закладу. Обгрунтовано, що в управлінській діяльності використовується аналіз як метод наукового пізнання і педагогічний аналіз як функція управління. Визначено, що аналіз соціальної інформації має передувати розробленню педагогічного проекту і є невід’ємною частиною проектування. Представлені методичні рекомендації щодо поетапного використання аналізу соціальної інформації в педагогічному проектуванні.en_US
dc.description.abstractВ статье представлены результаты исследования сути анализа социальной информации в контексте проектирования развития профессионально-технического учебного заведения. Обосновано, что в управленческой деятельности используется анализ как метод научного познания и педагогический анализ как функция управления. Определено, что анализ социальной информации должен предшествовать разработке педагогического проекта и является неотъемлемой частью проектирования. Представлены методические рекомендации по поэтапному использованию анализа социальной информации в педагогическом проектировании.en_US
dc.description.abstractIn the article are highlighted the results of the analysis of social information nature in the planning context of technical development in educational establishment. It is reasoned, that analysis as method of scientific cognition and pedagogical analysis as a management function is used in administrative activity. It is well-proven, that the analysis of social information must be preceded to development of pedagogical project and is inalienable part of planning. Methodical recommendations are presented on the stage-by-stage use of analysis of social information in the pedagogical planning.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectпедагогічний аналізen_US
dc.subjectпедагогічний проектen_US
dc.subjectсоціальна інформаціяen_US
dc.titleАналіз інформації в проектуванні розвитку професійно-технічного навчального закладуen_US
dc.title.alternativeАнализ информации в проектировании развития профессионально-технического учебного заведенияen_US
dc.title.alternativeInformation analysis in the design of the professional and technical educational establishmentsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Petrenko.pdf132,26 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.