Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/383
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВакалюк, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2011-10-11T11:39:21Z-
dc.date.available2011-10-11T11:39:21Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationВакалюк, Т. А. Активізація логічного мислення старшокласників при розв'язуванні задач на цикл з параметром / Т. А. Вакалюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 58-64.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/383-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості розвитку мислення учнів старшого шкільного віку, що включають у себе обов’язкове доведення тверджень, перехід від загального до конкретного та навпаки, розгляд знань не як окремих явищ, а як систему знань. Також висвітлено основні питання підвищення продуктивності та ефективності логічного мислення старшокласників. Розглянуто основні принципи активізації цього типу мислення в учнів загальноосвітньої школи, у тому числі на уроках інформатики засобами розв’язування задач на цикл з параметром мовою Паскаль.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности развития мышления учеников старшего школьного возраста, которые включают обязательное доведение утверждений, переход от общего к конкретному и наоборот, рассмотрение знаний не как отдельных явлений, а как систему знаний. Также отражены основные вопросы повышения производительности и эффективности логического мышления старшеклассников. Рассмотрены основные принципы активизации этого типа мышления у учеников общеобразовательной школы, в том числе на уроках информатики средствами решения задач на цикл с параметром.en_US
dc.description.abstractThe features of thought development of senior pupils, which include the obligatory proof of statements, transition from general to concrete and vice versa, consideration of knowledge not as the separate phenomena, but as system of knowledge, are considered in the article The basic questions of increase of the productivity and efficiency of logical thought of senior pupils are also reflected. Basic principles of its activation are considered in the pupils of elementary school, including at the lessons of informatics by facilities of solving sums on a cycle with a parameter by Paskal language.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectлогічне мисленняen_US
dc.subjectактивізаціяen_US
dc.subjectпрограмуванняen_US
dc.subjectцикл з параметромen_US
dc.titleАктивізація логічного мислення старшокласників при розв’язуванні задач на цикл з параметромen_US
dc.title.alternativeАктивизация логического мышления старшеклассников во время решения задач на цикл с параметромen_US
dc.title.alternativeActivation of logical thought of senior pupils while solving sums on a cycle with a parameteren_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vakalyk.pdf121,83 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.