Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/384
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБочар, Ігор Йосипович-
dc.contributor.authorГевко, Ігор Васильович-
dc.date.accessioned2011-10-11T11:42:58Z-
dc.date.available2011-10-11T11:42:58Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationБочар, І. Й. Умови інтелектуального розвитку учнів як складова навчально-пізнавальної діяльності у процесі їх трудової підготовки / І. Й. Бочар, І. В. Гевко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 64-69.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/384-
dc.description.abstractУ статті розглянуто умови й особливості інтелектуальної діяльності учнів, що повинні стати передумовою для розробки та обґрунтування умов і засобів інтелектуального розвитку школярів у процесі їх трудової підготовки як складової навчально-пізнавальної діяльності. Розроблено графічну інтерпретацію структурної схеми діяльності вчителя трудового навчання, спрямованої на інтелектуальний розвиток учнів.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрены условия и особенности интеллектуальной деятельности учеников, которые должны стать предпосылкой для разработки и обоснования условий и средств интеллектуального развития школьников в процессе их трудовой подготовки как составляющей учебно-познавательной деятельности. Разработана графическая интерпретация структурной схемы деятельности учителя трудового обучения, направленной на интеллектуальное развитие учеников.en_US
dc.description.abstractTerms and features of intellectual activity of students which have to become precondition for development and ground of terms and facilities of pupils’ intellectual development in the process of their labour preparation are considered in the article, as a constituent of educational and cognitive activity. Graphic interpretation of structural diagram of labour teacher’s activity, directed to the intellectual development of pupils has been developed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectтрудове навчанняen_US
dc.subjectінтелектуальний розвитокen_US
dc.subjectпросторове мисленняen_US
dc.titleУмови інтелектуального розвитку учнів як складова навчально-пізнавальної діяльності у процесі їх трудової підготовкиen_US
dc.title.alternativeУсловия интеллектуального развития учеников как составляющая учебно-познавательной деятельности в процессе их трудовой подготовкиen_US
dc.title.alternativeConditions of pupils’ intellectual development as a constituent of educational and cognitive activity in the process of labour preparationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bochar_gevko.pdf203,86 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.