Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3921
Title: Особливості методологічного забезпеченя інноваційно-інтенсивного курсу вивчення іноземної мови у вищій військовій школі
Authors: Шумка, Андрій
Черник, Петро
Bibliographic description (Ukraine): Шумка, А. Особливості методологічного забезпеченя інноваційно-інтенсивного курсу вивчення іноземної мови у вищій військовій школі / Андрій Шумка, Петро Черник // Studia Methodologica : [науковий збірник] / голов. ред. Р. Гром'як ; відп. ред. І. Папуша ; редкол.: О. Куца, М. Ткачук, Н. Поплавська [та ін.]. - Тернопіль : ТНПУ, 2013. - Вип. 35 : Поетика лірики : зб. наук. праць пам'яті доктора філол. наук., професора Т. Волкової. – C. 170-178. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: Проаналізовано сучасні організаційно-методологічні особливості забезпечення інноваційно-інтенсивного курсу вивчення англійської мови у вищій військовій школі. Доведено актуальність та важливість вивчення українськими військовослужбовцями англійської мови в контексті сучасних миротворчих операцій. Розглянуто аспекти подальшого вдосконалення мовної підготовки для військовослужбовців.
Current organizational courseware peculiarities of innovatively-intensive foreign language learning course in military higher education institution were analyzed. The topicality and importance of learning English language for the Ukrainian military men in the context of current peacekeeping operations were proved. The aspects of further linguistic skills improvement for military men were analyzed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3921
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 35

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernyk_Petro.pdf437,85 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.