Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/401
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛіщинська-Кравець, Галина Львівна-
dc.date.accessioned2011-10-12T12:05:53Z-
dc.date.available2011-10-12T12:05:53Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationЛіщинська-Кравець, Г. Л. Художньо-трудова підготовка як чинник формування педагогічної майстерності майбутніх учителів технологій / Г. Л. Ліщинська-Кравець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 160-164.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/401-
dc.description.abstractУ статті акцентується увага на сутності поняття «педагогічна майстерність», розкривається зміст основних його компонентів. Розглядається художньо-трудова підготовка, що спрямована на становлення професійної компетентності майбутнього вчителя технологій – фундаментальної складової його педагогічної майстерності. Показано, що здатність вчителя до творчої діяльності визначається креативністю – структурним компонентом його педагогічних здібностей.en_US
dc.description.abstractВ статье акцентируется внимание на сущности понятия «педагогическое мастерство», раскрывается содержание основных его компонентов. Рассматривается художественно-трудовая подготовка, направленная на становление профессиональной компетентности будущего учителя технологий, которая является фундаментальной составляющей его педагогического мастерства. Показано, что способность учителя к творческой деятельности определяется креативностью – структурным компонентом его педагогических способностей.en_US
dc.description.abstractThe article points out the very core of the Professional Artistry of Teaching, and discloses an intension of its main constituents. It also investigates the artistic and workforce development, directed at formation of the professional competence of a future technologies teacher, which is a basic component of his professional artistry of teaching. It approves that the teacher’s capacity for artistic activity is determined by creativity – a fundamental component of teaching capability.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectгуманістична спрямованість діяльності вчителяen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectпедагогічні здібностіen_US
dc.subjectпедагогічна технікаen_US
dc.subjectхудожньо-трудова підготовкаen_US
dc.titleХудожньо-трудова підготовка як чинник формування педагогічної майстерності майбутніх учителів технологійen_US
dc.title.alternativeХудожественно-трудовая подготовка как фактор формирования педагогического мастерства будущих учителей технологийen_US
dc.title.alternativeArtistic and workforce development as a forming factor of the teaching professional artistry for the future teachers of technologiesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Licshunska_Kravecs.pdf117,49 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.