Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4272
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБойко, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-06-18T11:23:39Z-
dc.date.available2014-06-18T11:23:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБойко, М. М. Проблеми професійного самовизначення випускника сучасної школи: результати діагностичного дослідження [Текст] / М. М. Бойко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 231–236. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4272-
dc.description.abstractРозглянуто психолого-педагогічні аспекти проблеми професійного самовизначення, розкрито його поняття та зміст, основні компоненти. Окреслено особливості професійного плану та його вплив на процес самовизначення випускників загальноосвітніх навчальних закладів. Наведено результати дослідження процесу формування професійного самовизначення випускників школи - з'ясовано професійні наміри, інтереси, потреби, проаналізовано чинники, які впливають на професійний вибір.-
dc.description.abstractРассмотрены психолого-педагогические аспекты проблемы профессионального самоопределения, раскрыты понятие, содержание и основные компоненты. Очерчены особенности профессионального плана и его влияние на процесс самоопределения выпускников общеобразовательных учебных заведений. Приведены результаты исследования процесса формирования профессионального самоопределения выпускников школы – выяснены профессиональные намерения, интересы, потребности, проанализированы факторы, влияющие на профессиональный выбор.ru_RU
dc.description.abstractThe basic psychological and pedagogical aspects of problem of professional self-determination have been examined; the concept and content of professional self-determination have been exposed with their major components. The peculiarities of professional plan have been outlined and its influence on the process of secondary school leavers’ self-determination. The results of the investigation of the process of school leavers’ professional self-determination have been provided, professional intentions, interests, needs have been ascertained, factors that influence professional choice have been analyzed.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectпрофесійна орієнтація-
dc.subjectпрофесійний вибір-
dc.subjectпрофесійний план-
dc.subjectпрофесійне самовизначення-
dc.titleПроблеми професійного самовизначення випускника сучасної школи: результати діагностичного дослідженняuk_UA
dc.title.alternativeПроблемы профессионального самоопределения выпускника современной школы: результаты диагностического исследованияru_RU
dc.title.alternativeProblems of contemporary school leavers’ professional self-determination: results of diagnostic studyen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
BOIKO.pdf231,99 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.