Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4272
Title: Проблеми професійного самовизначення випускника сучасної школи: результати діагностичного дослідження
Other Titles: Проблемы профессионального самоопределения выпускника современной школы: результаты диагностического исследования
Problems of contemporary school leavers’ professional self-determination: results of diagnostic study
Authors: Бойко, Марія Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Бойко, М. М. Проблеми професійного самовизначення випускника сучасної школи: результати діагностичного дослідження [Текст] / М. М. Бойко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 231–236. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: професійна орієнтація
професійний вибір
професійний план
професійне самовизначення
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Розглянуто психолого-педагогічні аспекти проблеми професійного самовизначення, розкрито його поняття та зміст, основні компоненти. Окреслено особливості професійного плану та його вплив на процес самовизначення випускників загальноосвітніх навчальних закладів. Наведено результати дослідження процесу формування професійного самовизначення випускників школи - з'ясовано професійні наміри, інтереси, потреби, проаналізовано чинники, які впливають на професійний вибір.
Рассмотрены психолого-педагогические аспекты проблемы профессионального самоопределения, раскрыты понятие, содержание и основные компоненты. Очерчены особенности профессионального плана и его влияние на процесс самоопределения выпускников общеобразовательных учебных заведений. Приведены результаты исследования процесса формирования профессионального самоопределения выпускников школы – выяснены профессиональные намерения, интересы, потребности, проанализированы факторы, влияющие на профессиональный выбор.
The basic psychological and pedagogical aspects of problem of professional self-determination have been examined; the concept and content of professional self-determination have been exposed with their major components. The peculiarities of professional plan have been outlined and its influence on the process of secondary school leavers’ self-determination. The results of the investigation of the process of school leavers’ professional self-determination have been provided, professional intentions, interests, needs have been ascertained, factors that influence professional choice have been analyzed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4272
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BOIKO.pdf231,99 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.