Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4288
Назва: Застосування лінгвокультурологічного підходу в навчанні новогрецької мови у загальноосвітніх навчальних закладах України
Інші назви: Применение лингвокультурологического подхода в обучении новогреческого языка в общеобразовательных учебных заведениях Украины
Use of linguistic and cultural approach in teaching Modern Greek at secondary schools of Ukraine
Автори: Колесник, Катерина Василівна
Бібліографічний опис: Колесник, К. В. Застосування лінгвокультурологічного підходу в навчанні новогрецької мови у загальноосвітніх навчальних закладах України [Текст] / К. В. Колесник // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 93–99. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: грецька національна меншина
румейський і урумський діалекти
новогрецька мова
лінгвокультурологічний підхід
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Показано, що рідною мовою для греків України визначена новогрецька, оскільки румейський та урумський діалекти не введені у систему освіти. Для ліквідації рекомендується застосовувати інтегроване вивчення мови та культури. Навчання новогрецької мови на основі лінгвокультурологічного підходу передбачає навчити учнів сприймати мову не як чисту граматичну схему, а як феномен філософії, історії та культури Греції і греків України.
Указано, что родным языком для греков Украины является новогреческий, поскольку румейский и урумский диалекты не введены в систему образования. Рекомендовано применять интегрированное изучение языка и культуры. Обосновано, что обучение новогреческому языку на основе лингвокультурологического подхода обеспечивает восприятие учащимися языка не как чистую грамматическую схему, а как феноменальность философии, истории и культуры Греции и греков Украины.
The mother tongue of the Greeks of Ukraine is Modern Greek, since Rumaiic and Urum dialects are not introduced into the education system. To eliminate this situation, it is recommended to apply the integrated study of language and culture. Learning Modern Greek on the basis of linguistic and cultural approach presupposes teaching students to perceive the language not as a purely grammatical scheme, but as a phenomenon of philosophy, history and culture of Greece and the Greeks of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4288
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KOLESNYK.pdf277,8 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.