Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4291
Назва: Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії (1918–1939 рр.)
Інші назви: Особенности реализации смешанного метода обучения иностранным языкам на западноукраинских землях и в России (1918–1939 гг.)
Specific characteristics of implementing the combined method of teaching foreign languages in western Ukraine and in Russia (1918–1939)
Автори: Лабінська, Богдана Ігорівна
Бібліографічний опис: Лабінська, Б. І. Особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукранських землях і в Росії (1918-1939 рр.) [Текст] / Б. І. Лабінська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 36–43. – Бібліогр.: с. 42–43.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: розвиток методики
змішаний метод
навчання іноземних мов
західноукраїнські землі
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості реалізації змішаного методу навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії (1918-1939 рр.). З'ясовано передумови виникнення змішаного методу. Проаналізовано навчання аспектів мови і видів мовленнєвої діяльності на основі навчальних програм, підручників та тогочасних наукових статей. Зроблено порівняльну характеристику методики навчання іноземних мов на західноукраїнських землях і в Росії. Обґрунтовано основні положення змішаного методу навчання іноземних мов та сформульовано особливості їх реалізації в досліджуваному регіоні.
Рассмотрены особенности реализации смешанного метода обучения иностранным языкам на западноукраинских землях и в России (1918–1939 гг.). Выяснены предпосылки возникновения смешанного метода. Проанализировано обучение аспектов языка и видов речевой деятельности на основе учебных программ, учебников и научных трудов тех времен. Сделана сравнительная характеристика методики обучения иностранным языкам на западноукраинских землях и в России. Обоснованы основные положения смешанного метода обучения иностранным языкам и сформулированы особенности их реализации в западноукраинском регионе.
The paper investigates the specific characteristics of implementing the combined method in teaching foreign languages in Western Ukraine and in Russia (1918–1939). Preconditions of the origin of the combined method have been ascertained. Teaching language aspects and communicative activities has been analyzed on the basis of curricula, manuals and scientific articles of those times. Comparative studies of foreign language teaching methodology in Ukraine and in Russia have been carried out. Fundamentals of the combined method of teaching foreign languages have been substantiated and peculiarities of their realization in the region under investigation have been formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4291
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LABINSKA.pdf284,3 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.