Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4302
Title: Навчання усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу у фінансово-банківській галузі
Other Titles: Обучение устному последовательному двустороннему профессионально ориентированному переводу в финансово-банковской сфере
Methodology of developing skills in two way consecutive discourse interpreting in financial and banking sphere
Authors: Світлична, Олена Русланівна
Bibliographic description (Ukraine): Світлична, О. Р. Навчання усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу у фінансово-банківській галузі [Текст] / О. Р. Світлична // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 120–126. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: майбутній перекладач
методика навчання усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Обґрунтовано етапи навчання майбутніх перекладачів усного послідовного двостороннього професійно орієнтованого перекладу. Представлено модель та систему вправ для навчання такого перекладу у фінансово-банківській сфері. Представлені результати емпіричних досліджень щодо визначення вагомих факторів, які впливають на якість виконання усного послідовного професійно орієнтованого перекладу.
Обоснованы этапы обучения будущих переводчиков устному последовательному двустороннему профессионально ориентированному переводу. Представлены модель и система упражнений этого обучения в финансово-банковской сфере. Обобщенны результаты эмпирических исследований для определения весомых факторов, оказывающих влияние на качество выполнения устного последовательного профессионально ориентированного перевода.
The author substantiates succession of phases of teaching two way consecutive discourse interpretation and presents a battery of exercises for teaching students majoring in Translation to make two way consecutive translation in financial and banking sphere, as well as the model of the said teaching. A number of empirical studies are carried out to establish the relative weight of factors considered relevant to quality judgements both in consecutive interpreting and discourse interpreting.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4302
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SVITLYCHNA.pdf279,95 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.