Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4307
Название: Психолого-педагогічні основи розробки системи дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів
Другие названия: Психолого-педагогические основы разработки системы дуального содержания профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов
Psychological and pedagogical fundamentals of working out a system of dual content of future engineers and teachers’ professional training
Авторы: Хоменко, Віталій Григорович
Библиографическое описание: Хоменко, В. Г. Психолого-педагогічні основи розробки системи дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів [Текст] / В. Г. Хоменко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 197–204. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: інженер-педагог
дуальний зміст професійної підготовки
дуальні професійні компетентності
Серия/номер: Педагогіка
Краткий осмотр (реферат): Визначено, що розробка дуального змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю можлива лише за умови реалізації дуального підходу до розробки цього змісту. При вирішенні проблеми необхідно враховувати як складність відображення навчального матеріалу психолого-педагогічних дисциплін на предметну галузь технічних дисциплін для формування відповідних професійних компетентностей вказаних фахівців так і складність врахування психічних процесів та механізмів засвоєння цього навчального матеріалу на основі специфічної (інженерно-педагогічної) діяльності.
Установлено, что разработка двойного дуального содержания профессиональной подготовки будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля возможная лишь при условии реализации дуального подхода к разработке этого содержания. Сделан вывод, что при решении проблемы необходимо учитывать сложность отображения учебного материала психолого-педагогических дисциплин на предметную область технических дисциплин для формирования соответствующих профессиональных компетентностей указанных специалистов, а также сложность учета психических процессов и механизмов усвоения этого учебного материала на основе специфической (инженерно-педагогической) деятельности.
It has been determined in the article, that the development of dual content of professional training of future engineers-teachers majoring in computing is possible only under such condition as realization of the dual approach to the this content development. In solution of this problem it is necessary to consider not only the complexity of the reflection of study material of psychological and pedagogical disciplines in the field of technical sciences for the formation of corresponding professional competences, but also the complexity of considering psychological processes and mechanisms of mastering this educational material on the basis of specific (engineering and pedagogical) activity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4307
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KHOMENKO.pdf628,82 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.