Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4317
Назва: | Мистецькі маркери "червоного терору" в повісті "Смерть" Бориса Антоненка-Давидовича |
Інші назви: | Художественные маркеры «красного террора» в повести «Смерть» Бориса Антоненка-Давидовича Artistic markers of «red terror» in the novel «Death» by BAntonenko-Davydovych |
Автори: | Бестюк, І. А |
Бібліографічний опис: | Бестюк, І. А. Мистецькі маркери "червоного терору" в повісті "Смерть" Бориса Антоненка-Давидовича [Текст] / І. А. Бестюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство / редкол.: М. П. Ткачук, О. Веретюк, О. Глотов [ та ін.] ; [за ред. М. П. Ткачука]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – Вип. 39. – С. 24–30. – Бібліогр. в кінці ст. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Серія/номер: | Літературознавство |
Короткий огляд (реферат): | Авторка статті трактує епізод у "малярській студії" (ХІХ розділ повісті) як зашифроване повідомлення, у якому зіштовхуються мистецькі коди: кіно, театр, живопис, скульптура та література, – культурні мови яких покликані увиразнити історіософський месидж: у мистецтві 1920-х рр., як в аналізованій ситуації, протиставлені два типи культури. Це – елітарна, культивована за російсько-імперських часів, та – масова комуністична, модерно-імперська, яка щойно формується. Автор статьи трактует эпизод в «малярной студии» (XIX раздел) как зашифрованное сообщение, в котором сталкиваются художественные коды: кино, театр, живопись, скульптура и литература, -культурные языки которых призваны подчеркнуть историософский мессидж: в искусстве 1920-х гг., как в рассматриваемой ситуации, противопоставлены два типа культуры Это - элитарная, культивируемая во времена российско-имперские, и - массовая коммунистическая, модэрно-имперская, которая только формируется. The autor of the episode in «painter's studio» (XIX chapter) as ciphered message, where attistic codes encounter: cinema, theatre, painting, sculpture and literature, - cultural languages of which emphasize historysophy message: in the art ofthel920 s as in this situation, two types of culture are contracted. Yt is the elite one, cultivated during russian-imperial times and mass-communist, modern-imperial, that is just forming. Key words: intermediality, ekphrasis, allusion, painting «Boyarynya Morozova» by V.Suricov. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4317 |
Власник авторського права: | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2014. Вип. 39 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
basay.djvu | 376,29 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.