Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/433
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорбатюк, Роман Михайлович-
dc.contributor.authorФедорейко, Валерій Степанович-
dc.date.accessioned2011-10-13T11:10:38Z-
dc.date.available2011-10-13T11:10:38Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationГорбатюк, Р. М. Експериментальне дослідження компонентів професійної готовності майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю / Р. М. Горбатюк, В. С. Федорейко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 343-350.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/433-
dc.description.abstractВисвітлено результати експериментального дослідження мотиваційного, когнітивного, операційного і технологічного компонентів готовності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю до професійної діяльності у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ). Встановлено, що застосування системи професійної підготовки студентів на основі інтеграції професійно-орієнтованих дисциплін засобами інформаційних технологій дає змогу сформувати кваліфікованого фахівця комп’ютерного профілю, спроможного фахово виконувати свої функціональні компетенції у ПТНЗ і на виробництві.en_US
dc.description.abstractОсвещены результаты экспериментального исследования мотивационного, когнитивного, операционного и технологического компонентов готовности будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля к профессиональной деятельности в профессионально-технических учебных заведениях. Установлено, что применение системы профессиональной подготовки студентов на основе интеграции профессионально-ориентированных дисциплин средствами информационных технологий позволяет сформировать компетентного специалиста компьютерного профиля, способного профессионально выполнять свои функциональные компетенции в ПТУЗ и на производстве.en_US
dc.description.abstractThe experimental investigation’s results of motivational, cognitive, operational and technological components of future computer profile engineer-teachers’ preparedness are grounded on the conditions of their professional activity in the technical schools. It’s determined that the application of the professional teaching system which is based on the integration of professionally-oriented subjects by means of the informational technologies makes it possible to form a competent computer profile specialists. Such persons will be able to carry out their functional competences in the technical education and manufacturing.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпрофесійна готовністьen_US
dc.subjectкомпонентиen_US
dc.subjectкомпетентністний підхідen_US
dc.subjectінженер-педагогen_US
dc.titleЕкспериментальне дослідження компонентів професійної готовності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілюen_US
dc.title.alternativeЭкспериментальное исследование компонентов профессиональной готовности будущих инженеров-педагогов компьютерного профиляen_US
dc.title.alternativeExperimental researching of the professional readiness’ components of future engineer-teachers (computer profile)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3
Наукові публікації працівників кафедри комп'ютерних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gorbatyk_Fedorejko.pdf156,85 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.