Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4407
Назва: | Спотворення образу пуританина Ефраїма Кебота ("Desire Under the Elms" Юджина О'Ніла) у перекладах, здійснених у радянську добу |
Автори: | Фарина, У. О. |
Бібліографічний опис: | Фарина, У. О. Спотворення образу пуританина Ефраїма Кебота ("Desire Under the Elms" Юджина О'Ніла) у перекладах, здійснених у радянську добу [Текст] / У. О. Фарина // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство / редкол.: М. П. Ткачук, О. Веретюк, О. Глотов [ та ін.] ; [за ред. М. П. Ткачука]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – Вип. 39. – С. 465–468. – Бібліогр. в кінці ст. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Серія/номер: | Літературознавство |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено зіставний аналіз трьох, створених у радянські часи, перекладів драми американського класика Юджина О'Ніла "Desire Under the Elms". Простежено передачу пуританського тла оригінального твору в українському, російському та польському перекладах. Детально розглянуто різнотипні інтервенції перекладачів, що спричинили сотворення та прощення образу головного персонажа Ефраїма Кебота, а також проаналізовано вплив такої стратегії перекладу на загальне ідейне спрямування драми. Аргументовано можливі причини перекладацьких неточностей та втручань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4407 |
Власник авторського права: | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2014. Вип. 39 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Faryna.djvu | 232,92 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.