Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4439
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЦідило, Іван Миколайович-
dc.date.accessioned2014-09-19T11:34:14Z-
dc.date.available2014-09-19T11:34:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4439-
dc.description.abstractВисвітлено проблему застосування знань у практичній діяльності інженерів-педагогів. Встановлено, що провідною у діяльності інженера-педагога є перетворювальна діяльність, яка повинна відбуватися на основі засвоєння усіх її компонентів в єдності: мети, мотиву, дії, операції. Як засіб застосування теоретичних знань у практичній діяльності запропоновано в організації навчального процесу в вищому навчальному закладі (ВНЗ) використовувати навчальні проекти трьох рівнів складності залежно від активності і поставленої мети.-
dc.description.abstractОтражена проблема применения знаний в практической деятельности инженеров-педагогов. Установлено, что ведущим видом деятельности инженера-педагога является преобразующая деятельность, которая должна происходить на основе усвоения всех ее компонентов в единстве: цели, мотива, действия, операции. Как средство применения теоретических знаний в практической деятельности предложено в организации учебного процесса в вузах использовать три уровня учебных проектов в зависимости от активности и поставленной цели.ru_RU
dc.description.abstractThe problem of knowledge application in practical activity of engineers-pedagogues is highlighted. It has been ascertained that the principal kind of activity is the transformational activity which should take place on the basis of mastering all the components of activity in unity: aim, reason, action, operation. As a means of theoretical knowledge application in practical activity, it is suggested that in the organization of learning process in a higher educational establishment (HEI) three levels of educational projects should be used depending on the activeness and the goal of activity.en_US
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectпрактична діяльність майбутніх інженерів-педагогів-
dc.subjectзастосування знань-
dc.subjectнавчальна діяльність-
dc.subjectоб’єкт діяльності-
dc.subjectнавчальний проект-
dc.titleНавчальні проекти як засіб застосування знань у практичній діяльності майбутніх інженерів-педагогівuk_UA
dc.title.alternativeУчебные проекты как средство применения знаний в практической деятельности будущих инженеров-педагоговru_RU
dc.title.alternativeEducational projects as a means of knowledge application in practical activity of future engineers-pedagoguesen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка-
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TSIDYLO.pdf247,97 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.