Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4439
Title: Навчальні проекти як засіб застосування знань у практичній діяльності майбутніх інженерів-педагогів
Other Titles: Учебные проекты как средство применения знаний в практической деятельности будущих инженеров-педагогов
Educational projects as a means of knowledge application in practical activity of future engineers-pedagogues
Authors: Цідило, Іван Миколайович
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: практична діяльність майбутніх інженерів-педагогів
застосування знань
навчальна діяльність
об’єкт діяльності
навчальний проект
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Висвітлено проблему застосування знань у практичній діяльності інженерів-педагогів. Встановлено, що провідною у діяльності інженера-педагога є перетворювальна діяльність, яка повинна відбуватися на основі засвоєння усіх її компонентів в єдності: мети, мотиву, дії, операції. Як засіб застосування теоретичних знань у практичній діяльності запропоновано в організації навчального процесу в вищому навчальному закладі (ВНЗ) використовувати навчальні проекти трьох рівнів складності залежно від активності і поставленої мети.
Отражена проблема применения знаний в практической деятельности инженеров-педагогов. Установлено, что ведущим видом деятельности инженера-педагога является преобразующая деятельность, которая должна происходить на основе усвоения всех ее компонентов в единстве: цели, мотива, действия, операции. Как средство применения теоретических знаний в практической деятельности предложено в организации учебного процесса в вузах использовать три уровня учебных проектов в зависимости от активности и поставленной цели.
The problem of knowledge application in practical activity of engineers-pedagogues is highlighted. It has been ascertained that the principal kind of activity is the transformational activity which should take place on the basis of mastering all the components of activity in unity: aim, reason, action, operation. As a means of theoretical knowledge application in practical activity, it is suggested that in the organization of learning process in a higher educational establishment (HEI) three levels of educational projects should be used depending on the activeness and the goal of activity.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4439
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TSIDYLO.pdf247,97 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.