Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4441
Title: Адаптивне навчання студентів та його структура
Other Titles: Адаптивное обучение студентов и его структура
Students’ adaptive learning and its structure
Authors: Опалюк, Тетяна Леонідівна
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: адаптація
адаптивне навчання
адаптивні процеси
адаптивна функція
суб’єкт-суб’єктна взаємодія
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Визначено сутність та структуру адаптивного навчання студентів. Адаптивне навчання трактовано як головний механізм компетентнісного, особистісно-орієнтованого навчання, в основі якого – взаємодія досвідів викладача та студента як значущих суб’єктів взаємодії. Структурування адаптивного процесу в навчанні дало можливість визначити домінанти, врахування яких сприятиме оптимізації вказаного процесу, системі професійної підготовки вчителя.
Определена сущность и структура адаптивного обучения студентов. Адаптивное обучение рассмотрено как главный механизм компетентностного, личностно-ориентированного обучения, в основе которого – взаимодействие опытов преподавателя и студента как значимых субъектов взаимодействия. Структурирование адаптивного процесса в обучении позволило выделить доминанты, учет которых будет способствовать оптимизации указанного процесса, системе профессиональной подготовки учителя.
This article explains the essence and structure of students’ adaptive learning. Adaptive learning is treated as a major mechanism of competence, personality-oriented learning based on the interaction of teacher’s and student’s experience as a significant interaction objects. Structuring adaptive process in education provided an opportunity to define the dominants, consideration of which will favor optimization of the mentioned process, as well as teacher training system in general.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4441
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OPALIUK.pdf249,18 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.