Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/478
Название: Структура, зміст і функції здоров’язбереження в освітньому процесі економічного вищого навчального закладу
Другие названия: Структура, содержание и функции здоровьесбережения в образовательном процессе экономического высшего учебного заведения
Structure, content and functions of healthy preservation in the educational process of economic higher education institutions
Авторы: Палічук, Юрій Іванович
Библиографическое описание: Палічук, Ю. І. Структура, зміст і функції здоров'язбереження в освітньому процесі економічного вищого навчального закладу / Ю. І. Палічук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 56-62.
Дата публикации: авг-2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: здоров’язбережувальна освіта
структура здоров’язбереження
зміст і функції здоров’язбереження
Краткий осмотр (реферат): Визначено основні компоненти здоров’язбереження в освітньому процесі економічного ВНЗ (аксіологічний, гносеологічний, діяльнісний, вольовий). Охарактеризовано три блоки змісту здоров’язбережувальної освіти (інваріантний, варіативно-фаховий, варіативно-індивідуальний). Конкретизовано змістовий компонент здоров’язбереження, що охоплює розумове, фізичне, психогігієнічне, моральне, екологічне і статеве виховання студентської молоді. Уточнено функції здоров’язбереження (формувальна, інформативно-комунікативна, діагностична, адаптивна, рефлексивна, інтеграційна).
Определены основные компоненты здоровьесбережения в образовательном процессе экономического вуза (аксиологический, гносеологический, деятельностный, волевой). Охарактеризованы три блока содержания здоровьесберегающего образования (инвариантный, вариативно-профессиональный, вариативно-индивидуальный). Конкретизированы содержательный компонент здоровьесбережения, охватывающий умственное, физическое, психогигиеническое, нравственное, экологическое и половое воспитание студенческой молодежи. Уточнены функции здоровьесбережения (формирующая, информативно-коммуникативная, диагностическая, адаптивная, рефлексивная, интеграционная).
The main components of health-preservation in the educational process of economic higher education institutions (axiological, gnosiological, actional, volitional) are identified. Three blocks of content of health-preserving education (invariant, variant-professional, variant-individual) are characterized. Semantic component of health preservation, which embraces intellectual, physical, psycho hygienic, moral, ecological and sexual education of students, are concretized. Functions of health preservation (forming, informative-communicative, diagnostic, adaptive, reflexive and integrative) are specified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/478
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Palichyk.pdf127,52 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.