Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/490
Назва: Актуальність вдосконалення професійно-технологічної підготовки вчителів інформатики
Інші назви: Актуальность совершенствования профессионально-технологической подготовка учителей информатики
Actuality of improvement of professionally-technological preparation of teachers of information technology
Автори: Шліхта, Ганна Олександрівна
Бібліографічний опис: Шліхта, Г. О. Актуальність вдосконалення професійно-технологічної підготовки вчителів інформатики / Г. О. Шліхта // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 101-105.
Дата публікації: чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: вдосконалення професійно-технологічної підготовки вчителів інформатики
управління якістю освіти
система менеджменту якості освіти
Короткий огляд (реферат): Викладено актуальність вдосконалення професійно-технологічної підготовки вчителів інформатики в інфокомунікаційному суспільстві. Висвітлено протиріччя між вимогами та реаліями процесу інформатизації школи. Обґрунтовано введення в педагогічну практику вищих навчальних закладів систем управління якістю професійної підготовки, що вимагає побудови моделі такої системи.
Изложена актуальность совершенствования профессионально-технологической подготовки учителей информатики в инфокоммуникационном обществе. Отражено противоречие между требованиями и реалиями процесса информатизации школы. Обоснованно введение в педагогическую практику высших учебных заведений системы управления качеством профессиональной подготовки, которая требует построение модели такой системы.
The article is devoted to the actuality of perfection of professionally-technological preparation of teachers of computer science in informative society. The contradiction between claims and realities of the process of informatization of school are clarified. In the article is grounded the introduction into pedagogical practice of higher educational establishments of the quality of management systems training, which requires the construction of model of such system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/490
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shlixta.pdf108,56 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.