Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/491
Назва: Харківська трудова колонія імені М. Горького в умовах державної практики професійної освіти і працевлаштування вихованців інтернатних установ (20-і роки минулого століття)
Інші назви: Харьковская трудовая колония имени М. Горького в условиях государственной практики профессионального образования и трудоустройства воспитанников интернатных учреждений (20-е годы прошлого века)
Kharkiv labour colony named after M. Gorkiy in condition of state practice of professional education and employment of pupils of boarding schools (20th of the last century)
Автори: Ткаченко, Андрій Володимирович
Бібліографічний опис: Ткаченко, А. В. Харківська трудова колонія імені М. Горького в умовах державної практики професійної освіти і працевлаштування вихованців інтернатних установ (20-і роки минулого століття) / А. В. Ткаченко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 106-113.
Дата публікації: чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: Харківська трудова колонія імені М. Горького
працевлаштування вихованців
патронат
професійна освіта
професійний розвиток
Центральна комісія допомоги дітям
дитячі інтернатні установи
Короткий огляд (реферат): Досліджено загальноукраїнську практику працевлаштування та організації професійної освіти випускників дитячих інтернатних установ у 20-х роках минулого століття, представлену діяльністю органів державної влади і міжвідомчих установ. Показано роль і специфіка роботи Центральної комісії допомоги дітям і її місцевого представництва в Харківському окрузі. Проаналізовано типові форми забезпечення професійного становлення колишніх вихованців як важливий зовнішній фактор розвитку сконструйованої А. С. Макаренком виховної системи Харківської трудової колонії ім. М. Горького.
Исследована общеукраинская практика трудоустройства и организации профессионального образования выпускников детских интернатных учреждений в 20-е годы прошлого века, представленная деятельностью органов государственной власти и межведомственных учреждений. Показана роль и специфика работы Центральной комиссии помощи детям и ее местного представительства в Харьковском округе. Проанализированы типичные формы обеспечения профессионального становления бывших воспитанников как важный внешний фактор развития сконструированной А. С. Макаренко воспитательной системы Харьковской трудовой колонии имени М. Горького.
The article reveals the analysis of Ukrainian practice of the boarding school pupils employment and the organization of their professional education in the 20th of the last century, presented as activity of public authority and interdepartmental agencies. The role and specificity of the Central Commission work directed to help children and its local offices in Kharkiv district is demonstrated. Typical forms of providing the professional establishment of former pupils as an important external factor of development education system of Kharkiv Labour M. Gorkiy Colony designed by A. S. Makarenko.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/491
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko.pdf162,63 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.