Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/493
Назва: Сугестивно-асоціативна методика формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей
Інші назви: Суггестивно-ассоциативная методика формирования иноязычной профессиональной компетентности будущих специалистов природоведческих специальностей
Suggestive-associative method of the flsp competence formation of students majoring in sciences
Автори: Микитенко, Наталія Олександрівна
Бібліографічний опис: Микитенко, Н. О. Сугестивно-асоціативна методика формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей / Н. О. Микитенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 120-129.
Дата публікації: чер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: сугестивно-асоціативна методика
ефективність методики
формування іншомовної професійної компетентності
майбутні фахівці природничих спеціальностей
теоретичні засади
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано шляхи застосування сугестивно-асоціативної методики в процесі формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю. Здійснено аналіз теоретичних засад методики. Висвітлено особливості застосування сугестивно-асоціативної методики у процесі формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей. Представлені результати експериментального дослідження ефективності методики.
В статье предложены возможности применения суггестивно-ассоциативной методики в процессе формирования иноязычной профессиональной компетентности будущих специалистов природоведческого профиля. Произведен анализ теоретических основ методики. Высветлены особенности применения суггестивно-ассоциативной методики в процессе формирования иноязычной профессиональной компетентности будущих специалистов природоведческих специальностей. Представлены результаты экспериментального исследования эффективности методики.
The ways of suggestive-associative method implementation in the process of FLSP competence formation of students majoring in sciences are suggested in the article. The analysis of the method’s theoretical basics has been made. Specific features of suggestive-associative method implementation in the process of FLSP competence formation of students majoring in sciences have been highlighted. The results of the experimental research of the method’s efficiency have been presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/493
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mukutenko.pdf173,28 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.