Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/496
Title: Ефективність методики навчання студентів-міжнародників читанню англомовних публіцистичних статей за фахом
Other Titles: Эффективность методики обучения студентов-международников чтению англоязычных публицистических статей по специальности
The efficiency of teaching the international economic relations’ students esp reading
Authors: Волік, Віталій Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Волік, В. В. Ефективність методики навчання студентів-міжнародників читанню англомовних публіцистичних статей за фахом / В. В. Волік // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 138-144.
Issue Date: Aug-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: стратегії
медіація
професійно орієнтоване читання
експеримент
публіцистичні статті
Abstract: Розглянуто проблему експериментальної перевірки методики навчання студентів-міжнародників читанню англомовних публіцистичних статей економічної тематики. Висвітлено основні теоретичні положення навчання професійно-орієнтованого читання, яке ґрунтується на засадах формування стратегічної компетенції в читанні та медіації. Проведено аналіз та інтерпретацію результатів розвідувальної та експериментальної стадій дослідного навчання, які вказують на ефективність запропонованої методики.
Рассмотрена проблема экспериментальной проверке методики обучения студентов-международников чтению англоязычных публицистических статей на экономическую тематику. Освещены основные теоретические положения обучения профессионально-ориентированному чтению, которое основывается на формировании стратегической компетенции в чтении и медиации. Проанализировано результаты разведывательной и основной стадий экспериментального обучения, что доказывает эффективность предложенной методики.
The article is devoted to the problem of experimental verification of ESP reading methodology teaching the international economic relation’s students to read publicistic articles in Economy. The author highlights the main points of teaching ESP reading that is based on strategy competence formation. The thorough analysis of the probing and main stages of the experiment is made to prove the efficiency of the suggested methodology.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/496
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volik.pdf131,32 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.