Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/499
Назва: Удосконалення навчання іноземних мов майбутніх інженерів-педагогів у контексті євроінтеграціїйних процесів
Інші назви: Усовершенствование изучения иностранных языков будущими инженерами-педагогами в контексте евроинтеграционных процессов
Improvement of studies of foreign languages in education of engineer teachers in the context of european integration processes
Автори: Городецька, Наталія Григорівна
Бібліографічний опис: Городецька, Н. Г. Удосконалення навчання іноземних мов майбутніх інженерів-педагогів у контексті євроінтеграціїйних процесів / Н. Г. Городецька // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 154-159.
Дата публікації: сер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: іноземні мови
методи викладання
процес навчання
форми навчання
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано особливості і досвід викладання іноземних мов. З метою удосконалення навчання іноземних мов на основі сучасних підходів розроблено типові програми підготовки бакалаврів інженерів-педагогів, які передбачають два етапи: 1) систематизацію та вдосконалення знань, отриманих у школі, підготовку студента до самостійної роботи; 2) вивчення основ технічного перекладу і вузькофахової лексики. Така структура вивчення іноземних мов є методичним комплексом, який спрямований на підготовку студентів до фахової комунікації і є важливим чинником євроінтеграційних процесів.
В статье охарактеризовано особенности и опыт преподавания иностранных языков. С целью усовершенствования обучения иностранным языкам на основе современных подходов разработаны типичные программы подготовки бакалавров инженеров-педагогов, которые предусматривают два этапа: 1) систематизацию и совершенствование знаний, полученных в школе, подготовку студента к самостоятельной работе; 2) изучение основ технического перевода и узкопрофессиональной лексики. Такая структура изучения иностранных языков является методическим комплексом, который направлен на подготовку студентов к профессиональной коммуникации и является важным фактором евроинтеграционных процессов.
The article deals with the peculiarities of teaching activity at department of foreign languages. With the purpose of teaching improvement of foreign languages on the basis of modern approaches the typical bachelors programs of engineers-teachers are developed which foresee two stages: 1) systematization and perfection of the knowledges got at school, training of student to independent work; 2) study of bases of technical translation and special-purpose vocabulary. Such study structure of foreign languages is a methodical complex which is directed on training of students to professional communication and is the important factor of eurointegration processes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/499
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorodecska.pdf119,17 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.