Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/500
Назва: Особистісно орієнтований підхід до оцінювання якості іншомовної підготовки майбутніх фахівців з міжнародної економіки
Інші назви: Личностно ориентированный подход к оцениванию качества иноязычной подготовки будущих специалистов по международной экономике
Personal oriented approach to evaluating the quality of foreign languages training of future specialists in international economics
Автори: Боднар, Уляна Степанівна
Бібліографічний опис: Боднар, У. С. Особистісно орієнтований підхід до оцінювання якості іншомовної підготовки майбутніх фахівців з міжнародної економіки / У. С. Боднар // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 159-165.
Дата публікації: сер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід
кредитно-модульна система
критерії та показники оцінювання
особистісне просування у навчанні
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано доцільність впровадження особистісно орієнтованого підходу до оцінювання якості іншомовної підготовки студентів економічних ВНЗ. З’ясовані недоліки традиційної системи оцінювання академічних успіхів студентів. Конкретизовані основні критерії оцінювання навчальних досягнень студентів з іноземної мови в умовах особистісно орієнтованого навчання. Відзначено, що основним вимогам особистісно орієнтованого підходу щодо оцінювання якості іншомовної підготовки майбутніх фахівців з міжнародної економіки відповідає модульно-рейтингова система оцінювання та визначено основні її недоліки.
Обоснована целесообразность внедрения личностно ориентированного подхода к оценке качества иноязычной подготовки студентов экономических вузов. Выяснены недостатки традиционной системы оценивания академических успехов студентов. Конкретизированы основные критерии оценивания знаний студентов по иностранному языку в условиях личностно ориентированного обучения. Отмечено, что основным требованиям личностно ориентированного подхода к оцениванию качества иноязычной подготовки будущих специалистов по международной экономике соответствует модульно-рейтинговая система оценивания и определены основные ее недостатки.
The expediency of implementing learner-centered approach to evaluating the quality of foreign language training students of economic universities. Clarified the shortcomings of traditional evaluation system of academic success of students. More specific criteria for assessing basic academic achievements of students in a foreign language in a learner-oriented education. Noted that the basic requirements learner oriented approach to evaluating the quality of foreign language training of future experts in international economics meets module-rating system of evaluation and defined its basic flaws.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/500
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar.pdf132,61 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.