Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/503
Название: Арт-терапія як засіб корекції важковиховуваності молодших школярів – вихованців притулку для неповнолітніх
Другие названия: Арт-терапия как средство коррекции трудновоспитуемости младших школьников – воспитанников приюта для несовершеннолетних
Art-therapy as means of correction of difficultness of junior schoolchildren – pupils of shelter for minor
Авторы: Сорока, Ольга Вікторівна
Библиографическое описание: Сорока, О. В. Арт-терапія як засіб корекції важковиховуваності молодших школярів-вихованців притулку для неповнолітніх / О. В. Сорока // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 177-183.
Дата публикации: авг-2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: арт-терапія
важковиховуваність
молодші школярі
притулок для неповнолітніх
корекція
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються теоретичні аспекти важковиховуваності молодших школярів – вихованців притулку для неповнолітніх. Як корекцію важковиховуваності запропоновано педагогічний напрям арт-терапії. Представлено результати діагностики важковиховуваності молодших школярів, які перебувають в умовах притулку для неповнолітніх. Розроблено корекційну арт-терапевтичну програму для важковиховуваних молодших школярів.
В статье рассматриваются теоретические аспекты трудновоспитуемости младших школьников - воспитанников приюта для несовершеннолетних. В качестве коррекции трудновоспитуемости предложено педагогическое направление арт-терапии. Представлены результаты диагностики трудновоспитуемости младших школьников, которые находятся в условиях приюта для несовершеннолетних. Разработана коррекционная арт-терапевтическая программа для трудновоспитуемых младших школьников.
The theoretical aspects of difficultness of junior schoolchildren are examined in the article - pupils of shelter for minor. As a correction of difficultness pedagogical direction of art-therapy is offered. The results of diagnostics of difficultness of junior schoolchildren that are in the conditions of shelter for minor are presented. The correction art-therapy’s program is worked out for difficult junior schoolchildren.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/503
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Soroka.pdf128,94 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.