Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5156
Назва: Інноваційна діяльність вчителя як ключова категорія педагогічної інноватики
Інші назви: Инновационная деятельность учителя как ключевая категория педагогической инноватики
Teacher’s innovative activity as a key category of pedagogical innovation
Автори: Петрова, Наталія Миколаївна
Бібліографічний опис: Петрова, Н. М. Інноваційна діяльність вчителя як ключова категорія педагогічної інноватики [Текст] / Н. М. Петрова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 3–7. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: педагогічна інновація
педагогічна інноватика
інноваційна діяльність
інноваційний процес
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): З’ясовано сутність поняття «інноваційна діяльність» у контексті педагогічної інноватики. Охарактеризовано головні засади й етапи функціонування інноваційних процесів. На основі аналізу наукової літератури розкрито завдання педагогічної інноватики, вказано критерії інноваційної діяльності і принципи управління інноваційними процесами, а також закони, яким ці процеси підпорядковуються. Обґрунтовано, що інноваційна діяльність забезпечує успішний розвиток і поширення інноваційних трансформацій в освітній галузі, сприяє формуванню у майбутніх педагогів нових способів дій, інноваційного мислення і культури.
Определена сущность понятия «инновационная деятельность» в контексте педагогической инноватики. Охарактеризованы основы и этапы функционирования инновационных процессов. С учетом анализа научной литературы раскрыты задачи педагогической инноватики, указаны критерии инновационной деятельности и принципы управления инновационными процессами, а также законы, которым эти процессы подчиняются. Обосновано, что инновационная деятельность обеспечивает развитие и распространение инновационных трансформаций в сфере образования, а также способствует формированию у будущих педагогов новых способов действий, инновационного мышления и культуры.
This article presents a research of the essence of the term “innovative activity” in the context of pedagogical innovation, and the characteristics of principles and stages of running the innovative processes. On the grounds of scientific literature ananlysis, there have been clarified the objectives of pedagogical innovation, the criteria of an innovative activity, principles of management of innovative processes, and the laws, that these processes are subjects to. There has been substantiated the fact, that innovative activity provides successful development of implementation of innovative transformation in the sphere of education, enfavors the intending teachers’ formation of new ways of acting, innovative thinking and culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5156
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PetrovaN.pdf99,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.