Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5159
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКобзар, В. М.-
dc.date.accessioned2015-10-26T12:47:47Z-
dc.date.available2015-10-26T12:47:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКобзар В. М. Дослідження ефективності педагогічних умов формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю [Текст] / В. М. Кобзар // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 18–25. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5159-
dc.description.abstractПроаналізовано стан дослідження проблеми формування готовності до інноваційної діяльності в студентів-технологів і визначення її структурних компонентів. Запропоновано компоненти (мотиваційний, когнітивно-змістовий, пошуково-творчий) та рівні (низький, середній, високий) сформованості готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю. Графічно представлено аналіз рівнів сформованості означеної готовності по кожному з компонентів. Експериментально доведено ефективність і перспективність представленої методики.uk_UA
dc.description.abstractПроанализировано состояние исследования проблемы формирования готовности к инновационной деятельности студентов-технологов и выделение ее структурных компонентов. Предложено компоненты (мотивационный, когнитивно-содержательный, поисково-творческий) и уровни (низкий, средний, высокий) сформированности готовности к инновационной деятельности будущих технологов в колледжах аграрного профиля. Графически представлен анализ уровней сформированности обозначенной готовности по каждому из компонентов. Экспериментально доказана эффективность и перспективность представленной методики.uk_UA
dc.description.abstractThis article presents the analysis of the current stage, which the investigation of the problem of the formation of future technologists’ readiness for innovation and definition of its structural components are on. The research outlines the author’s position concerning the components (motivational, cognitive and content, search and creative), and levels of formation (low, medium, high) of future technologists’ readiness for innovative activity at agricultural colleges. There has been graphically presented the analysis of the levels of the mentioned above readiness formation according to each of the components. The introduced methods have been experimentally proved to be effective and perspective.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутні технологиuk_UA
dc.subjectотовність до інноваційної діяльностіuk_UA
dc.subjectкомпоненти готовності до інноваційної діяльностіuk_UA
dc.titleДослідження ефективності педагогічних умов формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілюuk_UA
dc.title.alternativeИсследование эффективности педагогических условий формирования готовности к инновационной деятельности будущих технологов в колледжах аграрного профиляuk_UA
dc.title.alternativeThe research of effectiveness of the pedagogical conditions of the formation of future technologists’ readiness for an innovational activity at colleges of agricultural profileuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KobzarV.pdf171,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.