Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5159
Назва: Дослідження ефективності педагогічних умов формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю
Інші назви: Исследование эффективности педагогических условий формирования готовности к инновационной деятельности будущих технологов в колледжах аграрного профиля
The research of effectiveness of the pedagogical conditions of the formation of future technologists’ readiness for an innovational activity at colleges of agricultural profile
Автори: Кобзар, В. М.
Бібліографічний опис: Кобзар В. М. Дослідження ефективності педагогічних умов формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю [Текст] / В. М. Кобзар // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 18–25. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інноваційна діяльність
майбутні технологи
отовність до інноваційної діяльності
компоненти готовності до інноваційної діяльності
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано стан дослідження проблеми формування готовності до інноваційної діяльності в студентів-технологів і визначення її структурних компонентів. Запропоновано компоненти (мотиваційний, когнітивно-змістовий, пошуково-творчий) та рівні (низький, середній, високий) сформованості готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю. Графічно представлено аналіз рівнів сформованості означеної готовності по кожному з компонентів. Експериментально доведено ефективність і перспективність представленої методики.
Проанализировано состояние исследования проблемы формирования готовности к инновационной деятельности студентов-технологов и выделение ее структурных компонентов. Предложено компоненты (мотивационный, когнитивно-содержательный, поисково-творческий) и уровни (низкий, средний, высокий) сформированности готовности к инновационной деятельности будущих технологов в колледжах аграрного профиля. Графически представлен анализ уровней сформированности обозначенной готовности по каждому из компонентов. Экспериментально доказана эффективность и перспективность представленной методики.
This article presents the analysis of the current stage, which the investigation of the problem of the formation of future technologists’ readiness for innovation and definition of its structural components are on. The research outlines the author’s position concerning the components (motivational, cognitive and content, search and creative), and levels of formation (low, medium, high) of future technologists’ readiness for innovative activity at agricultural colleges. There has been graphically presented the analysis of the levels of the mentioned above readiness formation according to each of the components. The introduced methods have been experimentally proved to be effective and perspective.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5159
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KobzarV.pdf171,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.