Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5160| Название: | Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу | 
| Другие названия: | Концепция модернизации профессиональной подготовки бакалавров романо-германской филологии на основе компетентностного подхода The concept of modernization of professional training of bachelors of romance-germanic philology based on competence approach | 
| Авторы: | Колесниченко, Н. Ю. | 
| Библиографическое описание: | Колесниченко Н. Ю. Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу [Текст] / Н. Ю. Колесниченко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 25–30. – Бібліогр. в кінці ст. | 
| Дата публикации: | 2014 | 
| Издательство: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | 
| Ключевые слова: | модернізація професійна підготовка бакалавр романо-германської філології компетентністний підхід лінгвокомунікативна компетентність | 
| Серия/номер: | Педагогіка; | 
| Краткий осмотр (реферат): | Висвітлено проблеми вдосконалення професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології. Особлива увага приділена проектуванню концептуальної моделі модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентністного підходу. Вказано чинники, конкретизовано основні етапи, встановлено й охарактеризовано загальнодидактичні та специфічні принципи організації вказаного процесу. Отражены проблемы совершенствования профессиональной подготовки бакалавров романо-германской филологии. Особое внимание уделено проектированию концептуальной модели модернизации профессиональной подготовки бакалавров романо-германской филологии на основе компетентностного подхода. Указаны причины, конкретизированы основные этапы, установлены и проанализированы общедидактические и специфические принципы организации указанного процесса. The article is focused on the problems of improving the professional training of bachelors of Romance-Germanic Philology. Particular attention is paid to the design of a conceptual model of modernization professional training of bachelors of Romance-Germanic Philology with competence-based approach being its ground. Main phases, general didactic and specific principles necessary for the organization of this process are highlighted. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5160 | 
| Располагается в коллекциях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3 | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kolesni4enko.pdf | 133,07 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

