Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5161
Название: Порівняльні аспекти навчальної результативності професійної підготовки техніків-електриків Німеччини та України
Другие названия: Сравнительные аспекты учебной результатиывности профессиональной подготовки техников-электриков Германии и Украины
Comparative aspects of study results of electrotechnicians’ professional training in Germany and Ukraine
Авторы: Ларіна, Т. В.
Библиографическое описание: Ларіна Т. В. Порівняльні аспекти навчальної результативності професійної підготовки техніків-електриків Німеччини та України [Текст] / Т. В. Ларіна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 31–36. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: професійна підготовка
фахівці електромеханічних спеціальностей
технічний коледж Німеччина
Україна
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Представлено аналітичне порівняння професійної підготовки фахівців електромеханічних спеціальностей у технічних коледжах Німеччини та України. Проаналізовано зміст освітньо-професійної програми підготовки і формування професійної компетентності техніків-електриків на етапах фахової підготовки у Німеччині та Україні. У порівняльному контексті наведено тотожні формати професійних компетенцій та навчальної результативності майбутніх фахівців електромеханічних спеціальностей.
Представлено аналитическое сравнение профессиональной подготовки специалистов электромеханических специальностей в технических колледжах Германии и Украины. Проанализировано содержание образовательно-профессиональной программы подготовки и формирования профессиональной компетентности техников-электриков на этапах профессиональной подготовки в Германии и Украине. В сравнительном контексте приведены тождественные форматы профессиональных компетенций и учебной результативности будущих специалистов электромеханических специальностей.
The article presents an analytical comparison of electrotechnicians’ professional training at technical colleges of Germany and Ukraine. There has been made an analysis of the content of educational and professional program of training, and formation of the mentioned above specialists’ professional competence on various stages of professional training in Germany and Ukraine. Through a comparative prism the identical formats of professional competence and academic results of the future specialists have been shown in this research.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5161
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Larina.pdf109,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.