Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5162
Название: Інформаційно-комунікаційні технології в організації позакласної роботи з обдарованими учнями в системі літературної освіти
Другие названия: Информационно-коммуникационные технологии в организации внеклассной работы с одаренными учащимися в системе литературной образования
Information and communication technology in organization of extracurricular work with gifted students in the system of the literary education
Авторы: Петрович, О. Б.
Библиографическое описание: Петрович О. Б. Інформаційно-комунікаційні технології в організації позакласної роботи з обдарованими учнями в системі літературної освіти [Текст] / О. Б. Петрович // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 37–43. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: інформаційно-комунікаційні технології
позакласна робота
обдарований учень
літературно-творчі здібності
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Висвітлено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в організації позакласної роботи з літературно обдарованими школярами. Зосереджено увагу на дієвих формах і методах ІКТ з метою успішного проведення позакласної роботи з обдарованими старшокласниками в системі літературної освіти: веб-квести, QR-коди, QR-квести, сервіси Google, мультимедійні презентації, ведення блогу, віртуальні екскурсії, використання інтерактивної дошки, освітніх форумів, баз даних освітніх ресурсів, віртуальних бібліотек, створення електронного портфоліо, медіатеки навчального матеріалу, коміксів, дудлів, хмар слів та ін.
Освещены особенностей использования информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) при организации внеклассной работы с литературно одаренными школьниками. Сосредоточено внимание на эффективных формах и методах ИКТ в целях успешного проведения внеклассной работы с одаренными старшеклассниками в системе литературного образования: веб-квесты, QR-коды, QR-квесты, сервисы Google, мультимедийные презентации, ведение блога, виртуальные экскурсии, использование интерактивной доски, образовательных форумов, баз данных образовательных ресурсов, виртуальных библиотек, создание электронного портфолио, медиатеки учебного материала, комиксов, дудлов, облаков слов и др.
The article deals with the issue of features of the use of information and communication technology in organizing extra-curricular activities with the literary gifted students. Main attention is drawn on the effective forms and methods of information and communication technology for the successful conduction of extra-curricular activities with gifted high school students in literary education system, in particular such as: web quests, QR-codes, QR-quests, Google Groups, multimedia presentations, blogging, virtual tours, use of interactive whiteboards, educational forums, databases educational resources, virtual libraries, creating the electronic portfolio, media library of educational material, comics, doodles, clouds of words etc.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5162
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Petrovuts.pdf147,11 kBPDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.