Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5165
Title: Критерії ефективності соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом
Other Titles: Критерии эффективности социально-функционального управления общественным учебным заведением
The effectiveness criteria of social and functional management of secondary schools
Authors: Благун, Н. М.
Bibliographic description (Ukraine): Благун Н. М. Критерії ефективності соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом [Текст] / Н. М. Благун // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 55–60. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: індикатор
критерій
класифікація
ефективність
соціально-функціональне управління
оцінка
контроль
реалізація
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Розглянуто проблему вибору критеріїв оцінки ефективності соціально-функціонального управління загальноосвітнім навчальним закладом (ЗНЗ). Проаналізовано основні методи дослідження. Наведено модель змісту і процесу соціально-функціонального управління діяльністю ЗНЗ, окреслено параметри ефективності реалізації його системи. Розроблено технологічну карту оцінки ефективності змісту і процесу соціально-функціонального управління ЗНЗ через його компоненти і параметри оцінювання їх реалізації. Вказано величини оцінки реалізації компонентів системи, які дають змогу визначити коефіцієнт їх ефективності.
Рассмотрена проблема выбора критерия оценки эффективности социально-функционального управления общественным учебным заведением (ОУЗ). Проанализированы основные методы исследования. Представлена модель содержания и процесса социально-функционального управления деятельностью ОУЗ, определены параметры эффективности реализации его системы. Разработана технологическая карта оценки эффективности содержания и процесса социально-функционального управления ОУЗ его через компоненты и параметры оценки их реализации. Указаны размеры оценки реализации компонентов системы, которые дают возможность определить коэффициент их эффективности.
The article presents a study of the problem of selection criteria for evaluation of the effectiveness of social and functional management of secondary schools. In course of this study, there has been made the analysis of the basic research methods, and introduction of a model of the content and process of social and functional management of a secondary school activity. There have been also outlined the parameters of efficiency of realization of the mentioned above management system. A process map for the evaluation of the effectiveness of the content and process of social and functional management of a secondary school through its components and parameters for evaluation of its implementation. As well, there have been specified variables assessing the implementation of system components, which enable to determine the coefficient of their efficiency.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5165
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blagun.pdf138,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.