Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5169
Title: Можливості використання автентичного художнього твору для формування німецькомовної лексичної компетентності майбутніх учителів
Other Titles: Возможности использования аутентичного художественного произведения для формирования немецкоязычной лексической компетентности будущих учителей
Using authentic literary works for the formation of lexical competence of future german language teachers
Authors: Палецька-Юкало, А. В.
Bibliographic description (Ukraine): Палецька-Юкало А. В. Можливості використання автентичного художнього твору для формування німецькомовної лексичної компетентності майбутніх учителів [Текст] / А. В. Палецька-Юкало // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 79–85. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: автентичність
художній твір
лексична компетентність
лексика
мовні явища
майбутні учителі
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Висвітлено переваги використання автентичного художнього твору як основної сфери засвоєння та удосконалення іншомовної лексики. Наведено визначення лексичної компетентності. Розглянуто автентичний художній твір як модель вживання іноземної мови з усіма її особливостями. Обґрунтовано можливості для сприйняття та аналізу таких мовних явищ, як синонімія, антонімія, полісемія, визначено можливості для роботи із лексичною сполучуваністю, мовними кліше, безеквівалентною та емоційно-забарвленою лексикою автентичного художнього твору як основи для формування німецькомовної лексичної компетентності майбутніх учителів. Встановлено, що лексичне наповнення автентичного художнього твору сприяє формуванню ґрунтовного словника, засвоєнню зв’язних мовленнєвих структур, забезпечує часту повторюваність лексичних одиниць, а також створює відчуття мови.
Освещены преимущества использования художественных призведений как главной сферы усвоения и усовершенствования иноязычной лексики. Дано определение лексической компетентности. Рассматривается художественное произведение как модель употребления иностранного языка с его особенностями. Обосновано возможности для восприятия и анализа таких языковых явлений, как синонимия, антонимия, полисемия, определено возможности для роботы с лексической сочетаемостью, языковыми клише, безэквивалентной и эмоционально окрашенной лексикой аутентичного художественного произведения как основы для формирования немецкоязычной лексической компетентности будущих учителей. Установлено, что лексическое наполнение аутентического художественного произведения способствует формированию основательного словаря, усвоению связных речевых структур, обеспечивает частую повторяемость лексических единиц, а также создает чувство языка.
The article deals with the advantages of use of authentic literary works as the main sphere of learning and improvement of foreign language vocabulary.The definition of lexical competence has been suggested. The possibilities for perceiving and analysis of such language phenomena as synonyms, antonyms, polisemic words, lexical links, linguistic clichés non-equivalent and emotionally colored vocabulary of authentic literary works as the basis of the formation of German lexical competence of future teachers have been grounded. The process of investigation has revealed that lexical contents of authentic literary works contribute to a comprehensive dictionary and learning connected speech structures, provide frequent repetition of lexical items, and create a sense of language.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5169
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palecka.pdf169,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.