Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5173
Title: Формування англомовної лексичної компетенції у майбутніх фахівців сфери туризму на засадах навчальних стратегій
Other Titles: Формирование англоязычной лексической компетенции у будущих специалистов сферы туризма на принцыпах учебных стратегий
The process of forming of english-language lexical competence of future specialists in tourism based on learning strategies
Authors: Потюк, Ірина Євгенівна
Bibliographic description (Ukraine): Потюк І. Є. Формування англомовної лексичної компетенції у майбутніх фахівців сфери туризму на засадах навчальних стратегій [Текст] / І. Є. Потюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 3. – С. 105–110. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: англомовна комунікативна компетенція
англомовна лексична компетенція
навчальні стратегії
англомовна фахова лексика
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Проаналізовано специфіку оволодіння англомовною лексичною компетенцією у немовному вищому навчальному закладі (ВНЗ), яка є невід’ємним компонентом англомовної професійно спрямованої комунікативної компетенції студента і внаслідок застосування навчальних стратегій забезпечує майбутніх фахівців знаннями професійної лексики, формує в них вміння розпізнавати й розуміти термінологічні одиниці підмови спеціальності. Обґрунтовано теоретичні аспекти дослідження. Визначено основні методичні засади формування англомовної лексичної компетенції. Проаналізовано результати щодо перевірки ефективності запропонованої методики.
Проанализирована специфика овладения англоязычной лексической компетенцией в неязыковом вузе, которая является неотъемлемым компонентом англоязычной профессионально направленной коммуникативной компетенции студента и в результате применения учебных стратегий обеспечивает будущих специалистов знаниями профессиональной лексики, формирует у них умение распознавать и понимать терминологические единицы по специальности. Обоснованы теоретические аспекты исследования. Определены основные методические аспекты формирования англоязычной лексической компетенции. Проанализированы результаты относительно проверки эффективности предложенной методики.
Peculiarities of mastering the English-language lexical competence in unlinguistic educational establishment, which appears an integral component of professionally directed communicative competence of the student, provides future specialists’ knowledge with professional vocabulary and forms ability to recognize and understand it with the help of learning strategies, have been analyzed in the article. The theoretical aspects of research, the basic methodical aspects of forming the English-language lexical competence and results of the verification of efficiency of the offered methodology have been highlighted and characterized by the author.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5173
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Potuk.pdf135,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.