Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5185
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСмолей, В. В.-
dc.date.accessioned2015-10-27T09:24:51Z-
dc.date.available2015-10-27T09:24:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСмолей В. В. Теорія і практика управління загальною середньою освітою в Україні (1939-2011 рр.) як історико-педагогічна проблема [Текст] / В. В. Смолей // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 3-9. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5185-
dc.description.abstractРозкрито сутність теорії і практики управління. Досліджено проблеми і тенденції в управлінні загальною середньою освітою в історичній ретроспективі. В основі розгляду – період утвердження командно-адміністративної системи, авторитарної парадигми в управлінні освітою, а також період незалежності України, коли відбулися і розвиваються позитивні тенденції в теорії і практиці управління. Освітній менеджмент, його теоретичний і практичний аспекти зайняли вагоме місце в наукових дослідженнях українських науковців в царині педагогіки.uk_UA
dc.description.abstractРаскрыта сущность теории и практики управления. Исследованы проблемы и тенденции в управлении средним образованием в исторической ретроспективе. В основе рассмотрения – период утверждения командно-административной системы, авторитарной парадигмы в управлении образованием, а также период независимости Украины, когда произошли и развиваются положительные тенденции в теории и практике управления. Образовательный менеджмент, его теоретический и практический аспекты заняли весомое место в научных исследованиях украинских ученых в области педагогики.uk_UA
dc.description.abstractThe concepts of theory and practice of management are analyzed in the article, the problems and trends in secondary education management are studied in historical retrospective. The main focus is put on the formation of administrative and command system as well as authoritarian paradigm in education management. Positive trends in theory and practice of management have taken place in the period of Ukrainian independence. Education management, its theoretical and practical aspects have occupied an important place in the studies of Ukrainian researchers in the field of pedagogics.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпрактикаuk_UA
dc.subjectтеоріяuk_UA
dc.subjectуправління.uk_UA
dc.titleТеорія і практика управління загальною середньою освітою в Україні (1939–2011 роки) як історико-педагогічна проблемаuk_UA
dc.title.alternativeТеория и практика управления общим средним образованием в Украине (1939–2011 годы) как историко- педагогическая проблемаuk_UA
dc.title.alternativeTheory and practice of secondary education management in Ukraine (1939–2011) as a historical and pedagogical problemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Smoleu.pdf627,32 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.