Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5185
Title: Теорія і практика управління загальною середньою освітою в Україні (1939–2011 роки) як історико-педагогічна проблема
Other Titles: Теория и практика управления общим средним образованием в Украине (1939–2011 годы) как историко- педагогическая проблема
Theory and practice of secondary education management in Ukraine (1939–2011) as a historical and pedagogical problem
Authors: Смолей, В. В.
Bibliographic description (Ukraine): Смолей В. В. Теорія і практика управління загальною середньою освітою в Україні (1939-2011 рр.) як історико-педагогічна проблема [Текст] / В. В. Смолей // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 3-9. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: менеджмент
освіта
практика
теорія
управління.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Розкрито сутність теорії і практики управління. Досліджено проблеми і тенденції в управлінні загальною середньою освітою в історичній ретроспективі. В основі розгляду – період утвердження командно-адміністративної системи, авторитарної парадигми в управлінні освітою, а також період незалежності України, коли відбулися і розвиваються позитивні тенденції в теорії і практиці управління. Освітній менеджмент, його теоретичний і практичний аспекти зайняли вагоме місце в наукових дослідженнях українських науковців в царині педагогіки.
Раскрыта сущность теории и практики управления. Исследованы проблемы и тенденции в управлении средним образованием в исторической ретроспективе. В основе рассмотрения – период утверждения командно-административной системы, авторитарной парадигмы в управлении образованием, а также период независимости Украины, когда произошли и развиваются положительные тенденции в теории и практике управления. Образовательный менеджмент, его теоретический и практический аспекты заняли весомое место в научных исследованиях украинских ученых в области педагогики.
The concepts of theory and practice of management are analyzed in the article, the problems and trends in secondary education management are studied in historical retrospective. The main focus is put on the formation of administrative and command system as well as authoritarian paradigm in education management. Positive trends in theory and practice of management have taken place in the period of Ukrainian independence. Education management, its theoretical and practical aspects have occupied an important place in the studies of Ukrainian researchers in the field of pedagogics.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5185
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Smoleu.pdf627,32 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.