Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5194
Название: Історія становлення основних ідей теорії дидактичного утилітаризму
Другие названия: История становления основных идей теории дидактического утилитаризма
The history of the formation of the basic ideas of the theory of didactic utilitarianism
Авторы: Жук, О. І.
Библиографическое описание: Жук О. І. Історія становлення основних ідей теорії дидактичного утилітаризму [Текст] / О. І. Жук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 51-55. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: утилітарна концепція
дидактичний утилітаризм
«традиційна» школа
«трудова» школа
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Здійснено ретроспективний аналіз становлення основних ідей теорії дидактичного утилітаризму. Визначено суть та основні принципи цієї концепції. Охарактеризовано погляди зарубіжних учених щодо становлення теорії дидактичного утилітаризму і засобів її реалізації в практичному житті. Розкрито світоглядні засади педагогічних поглядів Дж. Дьюї, його концепцію демократичного виховання, дидактичні погляди та розвиток педагогічних ідей у школах США. Розглянуто основні принципи побудови навчальних програм згідно з утилітарною концепцією.
Осуществлен ретроспективный анализ становления основных идей теории дидактического утилитаризма. Определена суть и основные принципы этой концепции. Охарактеризованы взгляды зарубежных ученых по становлению теории дидактического утилитаризма и средств ее реализации в практической жизни. Раскрыто мировоззренческие основы педагогических взглядов Дж. Дьюи, его концепцию демократического воспитания, дидактические взгляды и развитие педагогических идей в школах США. Рассмотрены основные принципы построения учебных программ согласно с утилитарной концепцией.
The retrospective analysis of the formation of the basic ideas of the theory of didactic utilitarianism is performed. The nature and the main principles of this concept are singled out. The views of the foreign scholars concerning the development of the theory of the didactic utilitarianism and the means of its implementation in practice are characterized. The ideological foundations of J. Dewey’s pedagogical views, his concept of the democratic education, didactic views and the development of the pedagogical ideas at the schools of the U.S. are revealed. The basic principles of the formation of educational programs according to utilitarian concept are reviewed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5194
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Guk.pdf709,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.