Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛучкевич, В. В.-
dc.date.accessioned2015-10-27T13:07:20Z-
dc.date.available2015-10-27T13:07:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛучкевич В. В. Розвиток коменіологічних студій у західноукраїнській педагогічній традиції міжвоєнного періоду [Текст] / В. В. Лучкевич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 60-65. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5196-
dc.description.abstractПоказано дослідження спадщини відомого чеського педагога Яна Амоса Коменського в західноукраїнській педагогічній думці міжвоєнного періоду (1920–1930-і роки). На основі аналізу праць вітчизняних педагогів виявлено основні тенденції розвитку коменіологічних студій у вказаний період, з’ясовано їх вплив на формування національної системи освіти. Значну увагу приділено вивченню виховної концепції Я. А. Коменського крізь призму аналізу праць західноукраїнських педагогів.uk_UA
dc.description.abstractРаскрыто исследование наследия известного чешского педагога Яна Амоса Коменского в западноукраинской педагогической мысли межвоенного периода (1920–1930-е годы). На основе анализа трудов отечественных педагогов выявлены основные тенденции развития комениологичних студий в указанный период, показано их влияние на формирование национальной системы образования. Значительное внимание уделено изучению воспитательной концепции Я. А. Коменского сквозь призму анализа трудов западноукраинских педагогов.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the research of the heritage of a famous Czech pedagogue John Amos Comenius in the Western Ukrainian pedagogical thought in the interwar period (1920-1930s). The main trends of the development of Comeniological studios in the mentioned period were revealed on the basis of the analysis of the works of native pedagogues, and their influence on the development of the national education system was determined. A significant attention was paid to the study of J. A. Comenius’ educational concept through the prism of the analysis of the works of Western Ukrainian pedagogues.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectкоменіологічні дослідженняuk_UA
dc.subjectукраїнська педагогіка міжвоєнного періодуuk_UA
dc.subjectнаціональна система навчання і вихованняuk_UA
dc.titleРозвиток коменіологічних студій у західноукраїнській педагогічній традиції міжвоєнного періодуuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие коменилогических студий в западноукраинской педагогической традиции межвоенного периодаuk_UA
dc.title.alternativeThe development of comeniological studios in the western ukrainian pedagogical tradition of the interwar perioduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lutskevuts.pdf553,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.