Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5196
Title: Розвиток коменіологічних студій у західноукраїнській педагогічній традиції міжвоєнного періоду
Other Titles: Развитие коменилогических студий в западноукраинской педагогической традиции межвоенного периода
The development of comeniological studios in the western ukrainian pedagogical tradition of the interwar period
Authors: Лучкевич, В. В.
Bibliographic description (Ukraine): Лучкевич В. В. Розвиток коменіологічних студій у західноукраїнській педагогічній традиції міжвоєнного періоду [Текст] / В. В. Лучкевич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 60-65. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: коменіологічні дослідження
українська педагогіка міжвоєнного періоду
національна система навчання і виховання
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Показано дослідження спадщини відомого чеського педагога Яна Амоса Коменського в західноукраїнській педагогічній думці міжвоєнного періоду (1920–1930-і роки). На основі аналізу праць вітчизняних педагогів виявлено основні тенденції розвитку коменіологічних студій у вказаний період, з’ясовано їх вплив на формування національної системи освіти. Значну увагу приділено вивченню виховної концепції Я. А. Коменського крізь призму аналізу праць західноукраїнських педагогів.
Раскрыто исследование наследия известного чешского педагога Яна Амоса Коменского в западноукраинской педагогической мысли межвоенного периода (1920–1930-е годы). На основе анализа трудов отечественных педагогов выявлены основные тенденции развития комениологичних студий в указанный период, показано их влияние на формирование национальной системы образования. Значительное внимание уделено изучению воспитательной концепции Я. А. Коменского сквозь призму анализа трудов западноукраинских педагогов.
The article is devoted to the research of the heritage of a famous Czech pedagogue John Amos Comenius in the Western Ukrainian pedagogical thought in the interwar period (1920-1930s). The main trends of the development of Comeniological studios in the mentioned period were revealed on the basis of the analysis of the works of native pedagogues, and their influence on the development of the national education system was determined. A significant attention was paid to the study of J. A. Comenius’ educational concept through the prism of the analysis of the works of Western Ukrainian pedagogues.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5196
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lutskevuts.pdf553,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.