Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5196
Название: Розвиток коменіологічних студій у західноукраїнській педагогічній традиції міжвоєнного періоду
Другие названия: Развитие коменилогических студий в западноукраинской педагогической традиции межвоенного периода
The development of comeniological studios in the western ukrainian pedagogical tradition of the interwar period
Авторы: Лучкевич, В. В.
Библиографическое описание: Лучкевич В. В. Розвиток коменіологічних студій у західноукраїнській педагогічній традиції міжвоєнного періоду [Текст] / В. В. Лучкевич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 60-65. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: коменіологічні дослідження
українська педагогіка міжвоєнного періоду
національна система навчання і виховання
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Показано дослідження спадщини відомого чеського педагога Яна Амоса Коменського в західноукраїнській педагогічній думці міжвоєнного періоду (1920–1930-і роки). На основі аналізу праць вітчизняних педагогів виявлено основні тенденції розвитку коменіологічних студій у вказаний період, з’ясовано їх вплив на формування національної системи освіти. Значну увагу приділено вивченню виховної концепції Я. А. Коменського крізь призму аналізу праць західноукраїнських педагогів.
Раскрыто исследование наследия известного чешского педагога Яна Амоса Коменского в западноукраинской педагогической мысли межвоенного периода (1920–1930-е годы). На основе анализа трудов отечественных педагогов выявлены основные тенденции развития комениологичних студий в указанный период, показано их влияние на формирование национальной системы образования. Значительное внимание уделено изучению воспитательной концепции Я. А. Коменского сквозь призму анализа трудов западноукраинских педагогов.
The article is devoted to the research of the heritage of a famous Czech pedagogue John Amos Comenius in the Western Ukrainian pedagogical thought in the interwar period (1920-1930s). The main trends of the development of Comeniological studios in the mentioned period were revealed on the basis of the analysis of the works of native pedagogues, and their influence on the development of the national education system was determined. A significant attention was paid to the study of J. A. Comenius’ educational concept through the prism of the analysis of the works of Western Ukrainian pedagogues.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5196
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lutskevuts.pdf553,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.