Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5203
Назва: Організація інтегрованого вивчення словотвору на заняттях із сучасної української літературної мови
Інші назви: Организация интегрированного изучения словообразования на занятиях по современному украинскому литературному языку
Organization of the integrated learning of word formation organization of the integrated learning of word formation
Автори: Пігур, Мирослава Василівна
Бібліографічний опис: Пігур М. В. Організація інтегрованого вивчення словотвору на заняттях із сучасної української літературної мови [Текст] / М. В. Пігур // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 96-101. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: словотвір
деривація
міжрівневі й міжпредметні зв’язки
узагальнювальні схеми і таблиці
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання інтегрованого вивчення словотвору в курсі сучасної української літературної мови. Розуміння окремих способів словотвору як мовленнєвих процесів окреслено шляхом міжрівневих зв’язків. Системно-інтегрований підхід у трактуванні мовних явищ забезпечує єдність лінгвістичної теорії і мовленнєвої практики в формуванні мовної особистості студента-філолога.
Рассмотрен вопрос интегрированного обучения словообразованию в курсе современного украинского литературного языка. Понимание отдельных способов словообразования как речевого процесса определено путём межуровневых связей. Системно-интегрированный подход к анализу языковых явлений обеспечивает единство лингвистической теории и речевой практики в формирование языковой личности студента филолога.
The question of the integrated learning of word formation is described on the contemporary Ukrainian literary language course. The understanding of certain ways of word formation as speech activities is discribed with the help of interlevel relations. The system-integrated approach in explanation of language facts makes it possible to conjunct linguistic theory and language practice in creating of the student-philologist’s language personality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5203
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pigur.pdf451,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.