Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5204
Назва: Особливості застосування драматизації у вивченні фонетики англійської мови
Інші назви: Особенности применения драматизации в изучении фонетики английского языка
Peculiarities of the use of drama techniques in learning english phonetics
Автори: Брода, М. В.
Бібліографічний опис: Брода М. В. Особливості застосування драматизації у вивченні фонетики англійської мови [Текст] / М. В. Брода // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 101-105. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: драматизація
фонетика англійської мови
комунікативний підхід
фонологічна компетенція студентів
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості застосування драматизації у вивченні студентами фонетики англійської мови, що сприяє кращому її оволодінню та реалізації на практиці комунікативного підходу до вивчення мови. Виявлено, що застосування технік драматизації підвищує мотивацію студентів до досконалого оволодіння фонологічною компетенцією, забезпечує позитивний психологічний клімат, створює умови для самоусвідомлення та самореалізації студентів, їхнього соціокультурного розвитку, втілює ідеї системності та інтегрованості навчання.
Проанализированы особенности применения драматизации в изучении студентами фонетики английского языка, которое способствует лучшему ее овладению и реализации на практике коммуникативного подхода к изучению языка. Выявлено, что применение техник драматизации повышает мотивацию студентов к совершенному овладению фонологической компетенцией, обеспечивает позитивный психологический климат, создает условия для самоосознания и самореализации студентов, их социокультурного развития, воплощает идеи системности и интегрированности обучения.
The article analyses peculiarities of the use of dramatization in learning English phonetics that facilitates better learning and realization of the communicative approach to language acquisition. It is discovered that the use of drama techniques raises students’ motivation for perfect phonological competence, creates a positive psychological environment, and developes self-esteem and self-realization of the students, their socio-cultural elaboration, embodies the ideas of the system approach and integritity of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5204
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Broda.pdf446,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.