Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5209
Title: Творче використання історичного досвіду іншомовної підготовки учнів у сучасній школі
Other Titles: Творческое использование исторического опыта иноязычной подготовки учеников в современной школе
Creative use of historical experience of foreign language teaching of pupils in the modern school
Authors: Кравчук, Л. В.
Bibliographic description (Ukraine): Кравчук Л. В. Творче використання історичного досвіду іншомовної підготовки учнів у сучасній школі [Текст] / Л. В. Кравчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 128-132. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: іншомовна підготовка
педагогічний досвід
ідеологізація
політизація
навчальний процес
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Проаналізовано основні напрями використання історичного досвіду іншомовної підготовки учнів в сучасній школі. Досліджено теоретичний доробок і практичний досвід минулого, розкрито його позитивні та негативні тенденції. Визначено пріоритетні педагогічні цінності попередньої системи шкільної освіти, що можуть бути творчо використані для оптимізації й удосконалення навчання і виховання у нинішній українській школі.
Анализируются основные направления использования исторического опыта иноязычной подготовки учащихся в современной школе. Исследован теоретический и практический опыт, раскрыты его положительные и отрицательные тенденции. Выделены приоритетные педагогические ценности советской системы школьного образования, которые могут быть творчески использованы для оптимизации и совершенствования обучения и воспитания школьников в современных условиях.
The article analyzes the main trends of use of historical experience of foreign language teaching of pupils in the modern school.Tthe theoretical achievements and practical experience of the system. are researched; its positive and negative trends are disclosed. Pedagogical values of the top priority of the Soviet school’ system are outlined which may be implement in a creative way for optimization and improvement of education and training pupils in the modern conditions.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5209
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravtsuk.pdf385,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.