Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯщик, Олександр Богданович-
dc.date.accessioned2015-11-04T08:31:39Z-
dc.date.available2015-11-04T08:31:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЯщик О. Б. Формування системно-логічного мислення старшокласників як міждисциплінарна проблема [Текст] / Ящик О. Б. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 137-145. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5211-
dc.description.abstractРозглядається процес формування системно-логічного мислення в учнів старших класів при навчанні інформатики. Наводиться класифікація різних видів мислення. Проблема його розвитку розглядається як ціле, як єдина система, в якій досліджуються всі взаємозв’язки і наслідки кожного окремого рішення, аналізуються альтернативні шляхи досягнення мети. Розкриваються закономірності формування системно-логічного мислення старшокласників.uk_UA
dc.description.abstractРассматривается процесс формирования системно-логического мышления в учащихся старших классов при обучении информатики. Приводится классификация разных видов мышления. Проблема его развития рассматривается как целое, как единая система, в которой исследуются все взаимосвязи и последствия каждого отдельного решения, анализируются альтернативные пути достижения цели. Раскрываются закономерности формирования системно-логического мышления учащихся старшеклассников.uk_UA
dc.description.abstractIn the article is described the process of formation the systematic-logical thinking in senior pupils by learning the informatics. We give a classification of different types of thinking and present the main features of formation of systematic-logical thinking the students of senior pupils. The problem of its development is considered as a whole, as the single system, in which all relationships and the consequences of each decision are investigated, alternative ways to achieve goals are analyzed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectнавички мисленняuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectсистемне мисленняuk_UA
dc.subjectлогікаuk_UA
dc.subjectлогічне мисленняuk_UA
dc.subjectсистемно-логічне мисленняuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.titleФормування системно-логічного мислення старшокласників як міждисциплінарна проблемаuk_UA
dc.title.alternativeФормирование системно-логического мышления старшеклассников как междисциплинарная проблемаuk_UA
dc.title.alternativeThe formation of system-logical thinking of senior school pupils as an interdisciplinary problemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yashchyk.pdf777,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.