Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5211
Title: Формування системно-логічного мислення старшокласників як міждисциплінарна проблема
Other Titles: Формирование системно-логического мышления старшеклассников как междисциплинарная проблема
The formation of system-logical thinking of senior school pupils as an interdisciplinary problem
Authors: Ящик, Олександр Богданович
Bibliographic description (Ukraine): Ящик О. Б. Формування системно-логічного мислення старшокласників як міждисциплінарна проблема [Текст] / Ящик О. Б. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 137-145. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: мислення
навички мислення
система
системне мислення
логіка
логічне мислення
системно-логічне мислення
системний підхід
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Розглядається процес формування системно-логічного мислення в учнів старших класів при навчанні інформатики. Наводиться класифікація різних видів мислення. Проблема його розвитку розглядається як ціле, як єдина система, в якій досліджуються всі взаємозв’язки і наслідки кожного окремого рішення, аналізуються альтернативні шляхи досягнення мети. Розкриваються закономірності формування системно-логічного мислення старшокласників.
Рассматривается процесс формирования системно-логического мышления в учащихся старших классов при обучении информатики. Приводится классификация разных видов мышления. Проблема его развития рассматривается как целое, как единая система, в которой исследуются все взаимосвязи и последствия каждого отдельного решения, анализируются альтернативные пути достижения цели. Раскрываются закономерности формирования системно-логического мышления учащихся старшеклассников.
In the article is described the process of formation the systematic-logical thinking in senior pupils by learning the informatics. We give a classification of different types of thinking and present the main features of formation of systematic-logical thinking the students of senior pupils. The problem of its development is considered as a whole, as the single system, in which all relationships and the consequences of each decision are investigated, alternative ways to achieve goals are analyzed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5211
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yashchyk.pdf777,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.