Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5212
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГоголь-Саврій, М. В.-
dc.date.accessioned2015-11-04T08:38:50Z-
dc.date.available2015-11-04T08:38:50Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГоголь-Саврій М. В. Ґендерний підхід в системі освіти України як педагогічна проблема [Текст] / Гоголь-Саврій М. В. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 145-151. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5212-
dc.description.abstractРозглянуто поняття «ґендерна соціалізація», «ґендерна освіта та виховання», «ґендерний підхід». Відзначено присутність ґендерного дисбалансу в сучасній системі освіти України, недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерного підходу і теоретико-практичну невідповідність цієї освітньої парадигми. Вказано на важливість інтеграції ґендерного компонента у систему освіти та інші сфери життєдіяльності суспільства. Запропоновано певні напрями подолання ґендерних суперечностей та їх наслідків в освітньому просторі нашої країни.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены понятия «гендерная социализация», «гендерное образование и воспитание», «гендерный подход». Отмечено присутствие гендерного дисбаланса в современной системе образования Украины, недостаточную обоснованность концептуальных задач гендерного подхода и теоретико-практическое несоответствие этой образовательной парадигмы. Указано на важность интеграции гендерного компонента в систему образования и другие сферы жизнедеятельности общества. Предложены некоторые направления преодоления гендерных противоречий и их последствий в образовательном пространстве нашей страны.uk_UA
dc.description.abstractWe considered the concept of «gender socialization», «gender education and upbringing», «gender approach». We noted the presence of gender imbalance in modern educational system of Ukraine, the lack of validity of the conceptual problems of gender approach and theoretical and practical failure of this educational paradigm. We specified on the importance of integrating gender component in education and other spheres of social life. We suggested certain ways of overcoming gender differences and their consequences in the educational sphere of our country.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectґендерний підхідuk_UA
dc.subjectґендерна соціалізаціяuk_UA
dc.subjectґендерна освітаuk_UA
dc.subjectґендерне вихованняuk_UA
dc.titleҐендерний підхід в системі освіти України як педагогічна проблемаuk_UA
dc.title.alternativeГендерный подход в системе образования Украины как педагогическая проблемаuk_UA
dc.title.alternativeThe gender approach into the educational system of Ukraine as the pedagogical problemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gogol.pdf641,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.