Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5212
Назва: Ґендерний підхід в системі освіти України як педагогічна проблема
Інші назви: Гендерный подход в системе образования Украины как педагогическая проблема
The gender approach into the educational system of Ukraine as the pedagogical problem
Автори: Гоголь-Саврій, М. В.
Бібліографічний опис: Гоголь-Саврій М. В. Ґендерний підхід в системі освіти України як педагогічна проблема [Текст] / Гоголь-Саврій М. В. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 145-151. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: ґендерний підхід
ґендерна соціалізація
ґендерна освіта
ґендерне виховання
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття «ґендерна соціалізація», «ґендерна освіта та виховання», «ґендерний підхід». Відзначено присутність ґендерного дисбалансу в сучасній системі освіти України, недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерного підходу і теоретико-практичну невідповідність цієї освітньої парадигми. Вказано на важливість інтеграції ґендерного компонента у систему освіти та інші сфери життєдіяльності суспільства. Запропоновано певні напрями подолання ґендерних суперечностей та їх наслідків в освітньому просторі нашої країни.
Рассмотрены понятия «гендерная социализация», «гендерное образование и воспитание», «гендерный подход». Отмечено присутствие гендерного дисбаланса в современной системе образования Украины, недостаточную обоснованность концептуальных задач гендерного подхода и теоретико-практическое несоответствие этой образовательной парадигмы. Указано на важность интеграции гендерного компонента в систему образования и другие сферы жизнедеятельности общества. Предложены некоторые направления преодоления гендерных противоречий и их последствий в образовательном пространстве нашей страны.
We considered the concept of «gender socialization», «gender education and upbringing», «gender approach». We noted the presence of gender imbalance in modern educational system of Ukraine, the lack of validity of the conceptual problems of gender approach and theoretical and practical failure of this educational paradigm. We specified on the importance of integrating gender component in education and other spheres of social life. We suggested certain ways of overcoming gender differences and their consequences in the educational sphere of our country.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5212
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gogol.pdf641,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.